S týmto vám dokážeme pomôcť

Špecializujeme sa na vývoj a dodávky ekonomického informačného systému a poskytovanie súvisiacich služieb. Od svojho vzniku sa zaoberáme hlavne týmito oblasťami účtovníctva:

Vedenie podvojného účtovníctva

Špecializujeme sa na vedenie podvojného účtovníctva pre malé a stredné firmy. Za roky činnosti sme si vo firme vybudovali prísnu metodiku, ktorá zaručuje našim klientom istotu v správne spracovanom účtovníctve

Čo obsahuje naša práca: Kontrola formálnej a vecnej správnosti dokladov po stránke účtovnej a daňovej a posudzovanie oprávnenosti nákladov. Spracovanie dokladov podľa postupov účtovania pre podvojné účtovníctvo (odberateľské a dodávateľské faktúry, príjmové a výdavkové pokladničné doklady, bankové výpisy a interné doklady). Vedenie hlavnej knihy. Vedenie analytickej evidencie. Vedenie účtovného denníka. Vedenie pokladničnej knihy. Vedenie kníh odberateľských a dodávateľských faktúr. Komunikácia s úradmi, spolupráca s audítorom a daňovým poradcom, vypracovanie interných smerníc.

Naša pridaná hodnota je v našom softvéri AMULET, ktorý nám umožňuje účtovať skutočne online a my tak môžeme zmluvne zaručiť že Vaše hospodárske výsledky sú max. 48 hodín staré.
Ing. Jana Vranová
PSW184

Personálna a mzdová agenda

Trendom dnešnej doby je venovať sa tomu, čo firmu živí a starosti spojené s personálnou agendou a výpočtom miezd prenechať účtovným spoločnostiam. Toto rozhodnutie Vám ušetrí prevádzkové náklady za vlastnú mzdovú učtáreň – neplatíte mzdovú účtovníčku , odvody, potrebné vzdelávanie a v neposlednej rade software.

Čo osahuje naša práca:

Výpočet a Spracovanie miezd, prihláška a odhlášky do príslušných registrov, vedenie a spracovávanie potrebných evidencií, tvorba a konzultácia pracovných zmlúv, dohôd a zastupovanie pri rokovaní so zamestnancom, poradenstvo pri ztvornbe mzdovej politiky, komunikácia s príslušnými úradmi

Mzdy v našej spoločnosti spracovávajú pravidelne odborne školení mzdoví účtovníci, čo je nevyhnutná podmienka v spleti neustále sa meniacich zákonov a predpisov. V prípade otázok a dotazov sme vám každý deň k dispozícii telefonicky alebo prostredníctvom emailu.

Jana Berkyová

Poradenstvo

Najdôležitejšou funkciou účtovníctva je poskytovať podklady pre rozhodovanie a riadenie podniku. Aby ste sa mohli dobre rozhodnúť potrebujete mať správne dáta a poradcu so skúsenosťami. To všetko nájdete u nás.

Čo obsahuje naša práca:

Vypracovanie analýz a reportov, tvorba podnikateĺských plánov a zámerov, projektov pre banky, analýza a kontrola účtovníctva, riadenie cash-flow, sprostredkovanie právneho, daňového poradenstva.

Sme na trhu 25 rokov a za tie roky sme pomohli založiť a rozbehnúť desiatky fiiriem. Vybudovali sme si dobré meno a ctíme si našich partnerov. To je záruka kvalitnej služby.
Marek Berky

Firemné sídlo a administratívne služby

Máme k dispozícii kancelársku budovu v zaujímavej lokalite pri vstupe do priemyselnej zóny v Dubnici nad Váhom. Vieme Vám poskytnúť všetky služby virtuálneho sídla a uzavrieť „kruh outsourcingu“ Niet na to mať všetko pod jednou strechou.

Čo obsahuje služba:

Oficiálne sídlo zapísané v ORSR, fyzická označená poštová schránka, služba preberania pošty, dopodielanie pošty (emailom, poštou), vystavovanie faktúr, zdielaná kancelária, fyzická kancelária, prenájom rokovacích priestorov.

Starám sa o to, aby ste mali doručenú poštu načas, aby boli Vaše priestory vždy pripravené a aby boli Vaše faktúry vždy správne.

Využite naše skúsenosti pre rozvoj vášho podnikania

Vyžiadajte si nezáväznú cenovú ponuku

Čo všetko robíme

Ekonomický outsourcing

Ekonomický informačný systém Amulet

Cloud už od roku 2008

Cloudové služby AMULET a WEBAMULET.

Webové nadstavby na mieru

Programátorské služby vývoja na mieru.

Mobilné aplikácie

Mobilné aplikácie pre sklad a riadenie.